linkedin adverteren

Adverteer jij al op LinkedIn?

Er zijn veel manieren om leads te genereren voor je bedrijf. Vooral met alle advertentiemogelijkheden van vandaag de dag. Mogelijk zie je hierdoor door de bomen het bos niet meer. En dat is begrijpelijk, want er is zoveel mogelijk. Van adverteren op Google, tot aan Facebook Ads. Echter is lang niet ieder kanaal even geschikt voor alle bedrijven. En juist als B2B-bedrijf zijn Facebook Ads bijvoorbeeld niet altijd effectief. Een beter alternatief is in dat geval LinkedIn adverteren. Daarop kun je als B2B-bedrijf je doelgroep erg goed bereiken. Hoe dat allemaal werkt, leggen we je graag uit in dit artikel.

linkedin adverteren

Hoe werkt LinkedIn adverteren?

Het adverteren op LinkedIn hoeft niet complex te zijn. Maar laten we eerst nog eens benadrukken waarom je aanwezig moet zijn op dit platform. Dit komt namelijk doordat je doelgroep als B2B-bedrijf altijd aanwezig is op LinkedIn. Iedere ondernemer heeft natuurlijk een account. En vaak is men ook nog erg actief. Veel mensen gebruiken het om te netwerken, of om vacatures van hun bedrijf te verspreiden. Waar ze het ook voor gebruiken, het is een uitgelezen kans om hier te adverteren. Zo kun je vrijwel iedereen bereiken die je wilt. En dat is ook te danken aan de uitgebreide manieren om te targeten. Je kunt namelijk op functies en bedrijven adverteren. Waardoor het mogelijk is om iedereen te bereiken die je wilt. Denk aan eigenaren van bedrijven, maar ook bepaalde functies waarop jij je als bedrijf richt.

linkedin adverteren