blog ondernemer.nl

Voor de juiste informatie

Snel en makkelijk antwoord bij je vraag door middel van een flowbot.

Vaak is het snel en makkelijk om een bepaalde vraag online op te zoeken. In het geval van een zwembad in de buurt is dit ook ideaal. Wat waren de openingstijden ook alweer? Snel even op zoeken op internet. Je kan dit vaak zowel op Google als de website van het bedrijf zelf vinden. Toch zijn er altijd wel vragen die een consument niet kan vinden. Prijzen of lestijden zijn vaak veel voorkomende vragen die voorbij komen. Wat is er nou makkelijker dan een flowbot die je er bij helpt?

De voordelen van een flowbot.

Een flowbot is een bot die doormiddel van vragen de consument naar het juiste antwoord begeleid. Een flowbot is hierdoor ook nét iets anders dan een chatbot. Een chatbot geeft antwoord, een flowbot stelt vragen of geeft opties. Hierdoor is een flowbot vaak iets makkelijker in gebruik. Je opent als website bezoeker makkelijk de chat en de flowbot geeft je een aantal opties waar je uit kan kiezen. Je kiest de gewenste optie en stelt je vraag. De flowbot zal de consument makkelijk naar de juiste pagina begeleiden. Zit het antwoord er niet tussen? Geen probleem! Komt de bot er niet uit? Dan kan hij je makkelijk doorverbinden of doorverwijzen.

Chatkracht adviseert je graag.

Chatkracht is een bedrijf gespecialiseerd in online klantenservice. Hierbij helpen ze bedrijven hun online klantenservice uit te besteden en om naar een nog hoger niveau te tillen. Dit door een deel van hun klantenservice over te nemen, de bereikbaarheid te vergroten en de klant te ontzorgen of door te adviseren. Chatkracht kijkt altijd naar wat het beste is voor het bedrijf waarmee ze samenwerken. Open eens een chat op de website om de reactie tijd uit te testen of kom eens langs voor een kopje koffie.